czwartek, 15 grudnia 2011

Zwątpienie i rezygnacja

Ostatnio dostałem kilka maili w których ludzie żalili się, że nie mają LD. Zarejestrowałem się również na forum o LD i znalazłem kilka tematów typu "nie wychodzi :c". Frustracja i zrezygnowanie mogą być na początku naturalne, ale - spokojnie - często w postach jest napisane " JUŻ OD tygodnia nie mogę..."... Naprawdę, nie ma co się niecierpliwić - każdy może wejść w świadomy sen, trzeba tylko poćwiczyć ;-). Czasem pierwszy świadomy sen osiąga się w pierwszych dniach ćwiczeń, czasem po tygodniu... Znam osobę, której udało się osiągnąć pierwsze LD po dwóch miesiącach ćwiczeń. Mi osobiście osiągnięcie pierwszego świadomego snu udało się trzy tygodnie po rozpoczęciu ćwiczeń. Nie martwcie się i trenujcie. Na prawdę warto ;-)

2 komentarze:

Ush pisze...

Jeśli to kogoś pocieszy, to ja miałem dopiero po paru miesiącach ćwiczeń ^^

Anonimowy pisze...

A ja ćwiczę od ok. miesiące :P

Prześlij komentarz